افق

دست نوشته‌های علی نادری

افق

دست نوشته‌های علی نادری

افق

وقتی افق می‌شود مقصدی که قرار است پرچمت را آنجا به زمین بکوبی، دیگر برای عمق نگاهت نهایتی نخواهی یافت. که فرمود: « تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»
.:: حلقه فرزندان روح الله ::.

آیا جلیلی گفته است می‎خواهم مستقل بیایم؟

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ

این خبری است که این روزها به تواتر از قول دکتر جلیلی مطرح میشود. من تلاش کردم منشا این خبر را پیدا کنم و این نتیجه تحقیقات بنده است: 
دکتر جلیلی از چهارشنبه گذشته تاکنون سه دیدار انتخاباتی داشته است که دو دیدار آن رسانهای شده، یکی با آقای زاکانی، یکی با دو نفر از دوستانی که پیگیر تشکیل ستادهای مردمی ایشان هستند و دیدار سوم هم با دو نفر از دوستان بنده.
خبر دیدار آقای زاکانی را خودش اعلام کرد. خبر دیدار دوستان پیگیر تشکیل ستاد مردمی را خبرگزاری مهر اعلام کرد و خبر دیدار دوستان بنده را الان و اینجا رسانهای میکنم.جلیلی به دوستان ما هرگز نگفت که میخواهد مستقل بیاید بلکه از مواضع پایداری بشدت استقبال کرد و 
حتی پیشنهاداتی هم داشت برای پایداری.
از دوستان پیگیر ستاد هم پرسیدم که آیا در جلسه آنها آقای جلیلی چنین حرفی زده است؟ گفتند هرگز چنین حرفی مطرح نشده است. گفتم خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده بود صحیح است؟ گفت دروغ محض بوده و این حرفها رد و بدل نشده بود.
پس ماجرای کاندیداتوری مستقل چیست؟
دو گروه از کاندیداتوری مستقل سخن میگوییند. گروه اول، یک عدهای از دوستداران دکتر جلیلی هستند که علاقمندند ایشان مستقل بیاید.که این ایده را در رسانهها مطرح کرده‎اند، اما دسته دوم حامیان نشاندار قالیباف و خصوصا خبرگزاری سازمان تبلیغات است که از طرح عنوان استقلال فقط و فقط خراب کردن پایداری و ایجاد اختلاف بین بدنه حزب اللهی را دنبال میکند. این شیوه را به هر طریق ممکن و حتی با انتشار اخبار دروغ هم این روزها دنبال شده است و حال آنکه جلیلی در این نشستها بارها وبارها از نزدیکی فکری و سیاسی خود با پایداری سخن گفته است.
جلیلی بخاطر ژست استقلال و اینکه با پایداری زاویه نشان بدهد جواب رد به درخواستها نداده است. بلکه او ملاحظهای فراتر از اینها پیرامون کاندیداتوری دارد که همین ملاحظه موجب شده که جلیلی به درخواستها جواب مثبت ندهد. والا بنده از نزدیک شاهد تلاش دکتر لنکرانی برای به میدان آوردن جلیلی بودهام این را برای تنویر افکار و ثبت در تاریخ نوشتم و پاسخگوی رفقا هم هستم.
پ ن: خبر دروغ خبرگزاری مهر+

نظر جلیلی درباره پایداری: +

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲
علی نادری

نظرات  (۱۸)

جلیلی یا لنکرانی فرقی نمیکنه
وقتی علامه مصباح از کسی حمایت می کنند یعنی ایشون تایید شده دیگه...
به نظرمم این جو سازی ها دیگه از این به بعد معنایی نداره...
مخصوصا از ناحیه ی دوستان
جبهه پایداری خوب با نام و رسم دکتر جلیلی بازی کرد و از اول هم مشخص بود کسی که با دکتر احمدی نژاد اظهار دشمنی نکنه کاندیدای این جبهه نخواهد بود.
پاسخ:
این مطلب درست نیست. و شش بار سراغ آقای جلیلی رفتند ولی ایشان نیامد.
سلام و خداقوت، جداً از توضیحات تان سپاسگزارم. شما هم در حق دکتر لنکرانی و هم دکتر جلیلی خوبی کردید، چرا که تخریب گران با این شبهه قصد تخریب هر دو را داشتند.
سلام
نظرم رو قبلا در بی باک نیوز گفته م، هر چند می دونم آدمهایی نیستید که اصلا مفهوم نقد رو متوجه بشید
اون قدر به آدم رو بزرگ می کنید تا می ترکه و بعد میرید سراغ نفر بعدی..
در مورد محمود همینطور بود، الان نوبت لنکرانی هست..
این رو می دونم که و با هم فکرهای شما هم زیادبرخورد داشتم و از نزدیک درک کردم که براتون عبور از رهبر هم ممکنه، همونطور که دوستانتون رفتارهای محمود رو در قبال رهبر در این 4 سال توجیه کردن
اما تورو به خدا، بسه، مردم دیگه طعم بصیرت رو با گوشت و خونشون چشیدن
اجازه بدهید یه نفر دیگه بیاد
ضمنا آقا سعید ، وکیل وصی نمی خواد
ضمنا، بنده، به عنوان آدمی که تو دانشگاه زیاد رفت و آمد دارم و روابط عمومی بالایی دارم، میدونم که امثال من، اگه سعید نیاد، به هیچ کس دیگه رای نمی دیم، همین که خبط کردیم توی انتخابات مجلس به دوستان پایداری رای دادیم، باید اون دنیا جواب بدیم..
عمار، پشت سر آقاست، نه منتظر اوامر آقا..
آقای لنکرانی خوبه، اما در سطح ریاست جمهوری، و گر نتیجه ش می شه همین که الان هست..
پاسخ:
سلام
ما که بالاخره نفهمیدیم حرف شما چیه
ولی نظرتون منتشر شد
حالا من کار ندارم  ولی شما هم عطش قدرت دارید درجه خلوص شما هم کمه اول قرار بود تولد حضرت زهرا کاندیدا تون را معلوم کنید بعدش که دید جلیلی داره می آد هول شدید سریع لنکرانی را معرفی کردید .همه چیزو ماست مالی می کنید ولی ما حواسمون هست خدا را هم در نظر بگیرید
پاسخ:
این حرف شما بی انصافی و بر خلاف واقعه. به نظرم توصیه اخر خودت رو مبنی بر در نظر گرفتن خدا توی این نظر مد نظر قرار ندادی
دشمن می خواد با وارد کردن جلیلی تو بازی های سیاسی کشور با یک تیر چند تا نشون بزنه... اولا این که مذاکره کننده ی هسته ای و امنیت ملی رو متزلزل کنه. دوم به تبع مورد اول آقا رو که در واقع جلیلی سایه ایشون هستند رو دست بسته کنه. سوم باز به تبع دو مورد قبل فردی غیرکارامد رو برای مذاکرات پیش روی خودش داشته باشه. چهارم بعد از خارج شدن جلیلی از مذاکرات هسته ای، تمام تلاشش رو برای تخریب و رای نیاوردنش بذاره تا یک نماینده جبهه پایداری رای نیاره. پنجم، به تبع مورد قبل؛ جبهه پایداری باز هم با شکست دیگه ای مواجه بشه. ششم، فرصتی پیدا می کنند تا فردی نالایق و همسو با مواضع اونها رو رییس جمهور کنند.....
وقتی همه اینها رو کنار هم بگذارید می بینید که بازی با جلیلی چقدر به صرفه بود: هم رهبری؛ هم موضوع هسته و امنیت ملی؛ هم پایداری؛ هم ریاست جمهوری؛ همه و همه یکجا به نفع دشمن می شه.
و بنده این وسط تعجبم که با توجه به وضوح این موارد چرا افرادی مثل قالیباف و زاکانی که این طور تابلو تو جبهه دشمن بازی می کنند، هیچ کس بهشون نمیگه منافق و همچنان مدال ولایت و اصولگرایی رو به سینه خودشون چسبوندند!!!
پایداری همیشه جواب می دهد.

راستی علی آقا، وبلاگ آقا وحید یامین پور هم به سایت http://yaminpour.ir/

تغییر کرده است.
چرادرباره طرف دیگرشایعه که مخالفت آیت الله مصباح باجلیلی است توضیح نمیدید
پاسخ:
ایشان با آقای جلیلی مخالف نیست
سلام آقای نادری حالا که جلیلی نیامد دل ما با دکتر الهام است . اگر الهام نیامد آن وقت آقای لنکرانی ... موفق باشید
پاسخ:
سلام
ارادت
مشتاق دیدار
من تفاوت چندان زیادی بین دکتر احمدی نژاد ودکتر الهام نمیبینم. این رو بعد جلسه ای که باهاش داشتم متوجه شدم.پس با احترام به شما هرگز سراغ ایشون نخواهم رفت
دوست عزیز من هم سوم تیری بودم و هم هستم نمی دانم شما سر دبیر رجانیوزید یا نه ؟ ولی اگه هستید یه نگاهی به همین سایتتون بندازید تو قضیه عزل متکی چه طوری از احمدی نژاد حمایت کرد چه جوری قضیه را ماست مالی کرد . دوست عزیز شما حرف از تکلیف گرایی می زنید ولی تو عمل نتیجه گرا هستید متاسفانه شما  به عمق جمله امام خمینی که "ما مکلف به وظیفه هستیم نه نتیجه" پی نبردید بهتون توصیه می کنم زندگی نامه شهید بهشتی را بخوانید  تا مهنی اخلاص و اصول گرایی و تکلیف گرایی را بفهمید من حرف زیاد برای گفتن دارم ولی چون می دونم جواب منطقی وجود نداره سکوت می کنم
پاسخ:
نمیدونم منظور شما از تکلیف گرایی دقیقا توی کدام موضوعه. در ماجرای عزل متکی هم اعتقاد ما این بود که باید سالها پیش از این ایشون رو عوض میکرد
ببخشید من صریح حرف می زنم من ذاتا دوست دارم واقعیت ها را همان طور که هست بگم. البته ابتدائا از سایت رجا نیوز به خاطر مواضع انقلابی اش تشکر می کنم چرا که با خیلی از این مواضع موافق هستم.
در مورد عزل متکی مهم رفتار سایت رجا نیوز با این قضیه بود چون در آن زمان شما احمدی نژاد پرست بودید هر کسی را که با ایشان مخالفت می کرد می کوبیدید این رفتار برای منهم که یکی از طرفداران احمدی نژاد بودم ناراحت کننده بود
متاسفانه یک انتقاد جدی به رجا نیوز و حلقه مرکزی جبهه پایداری وجود داره و ان هم انحصار طلب بودن این دوستان است در قضیه انتخابات مجلس این همه جبهه پایداری دم از اصلح زد و گفت اگه اصلح خارج از جبهه ما باشه آن  را انتخاب می کنیم ولی در عمل دیدم فردی مثل مهندس بذر پاش که ویژگی های یک اصلح واقعی را داشت جایی در لیست شما نداشت چرا؟چون احتمالا با مواضع شما هماهنگ نبود.پس اگه شما به این نوع اصولگرایان اعتقاد چندانی نداشتید بهتر بود حرف های بلند پروازانه نمی زدید بهتر بود می گفتید ما به دنبال" اصلح سوم تیری" و هم حزبی خودمان هستیم نه اصلح مطلق. شما اگر واقعا به اصلح مطلق معتقدید بهتر است این سخنرانی شهید بهشتی را بخوانید تا متوجه شوید که تکلیف گرایی و آرمانگرایی دل می خواهد که فعلا جبهه پایداری ظرفیت این کار را نداره.
http://razeatash.mihanblog.com/post/51

پاسخ:
احمدی نژاد پرست نبوده و نیستیم!
زمان عزل متکی اولین سال های دولت دهم بود که نشانه های رویگردانی احمدی نژاد از گفتمان داشت نمایان می شد و زاویه گرفتنهای ما نیز
اگر همه دعوا بر سر بذر پاش است که قبول ندارم
باسلام
آقای لنکرانی شاید فردی کارآماد باشد ولی دوباره 4سال اول دولت محمودتکرار خواهد شد ما نیاز به فردی جدی تر داریم و دکتر ولایتی از ایشان کارامد تر است
پاسخ:
برادر من با ولایتی که بر میگردیم به هشت سال قبل از دولت اول محمود و زمان هاشمی 

سلام

دو مورد از سخنان محمود احمدی نژاد در این چند روز گذشته را رهبر انقلاب قبلا پاسخ گفته اند. یکی اینکه احمدی نژاد در سخنان اخیرش گفته: "برخی می‌گویند چرا حرف‌هایی می‌زنید که توقع مردم بالا برود در حالی که ما رییس‌جمهور شدیم که حق مردم را به مردم بدهیم، در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و جلوی فساد را بگیریم " و دیگری اینکه " نمی گذارند کار کنیم". پاسخ های رهبر انقلاب را در لینک زیر بخوانید.

یا علی

http://yaasekabud.blogfa.com/post-60.aspx

 

با سلام

من از طرفداران جبهه پایداری بودم اما الان تبدیل شدم به یکی از منتقدینش! به چند دلیل!

1. دوستان فریاد میزنند ما با تحزب مخالفیم! مرگ بر تحزب و حزب گرایی! ننگ بر تفکر لیبرالی! اما در عمل دارن می رن به سمت همون تحزب !دیگه ما که از پشت کوه که نیومدیم که اسم یه چیزی رو عوض کنند بعد تو عمل همون رفتار رو داشته باشند ما هم هی بگیم نه آقا این حزب نیست این گفتمانه !دوستان سر کی می خوان شیره بمالن؟! سر ما بچه حزب اللهی ها؟!

2.دوستان تو همین قضایای انتخابات ریاست جمهوری افتادن به تناقض گویی! اول می گفتن جلیلی و لنکرانی و فتاح اصلح هستن گفتیم از بین خودشون یکی رو انتخاب کنن!(مصاحبه آقای محصولی) بعد حالا گشت و گشت وگشت آقای لنکرانی انتخاب شد! خب به سلامتی! حالا دیگه آقایون شروع کردن! جلیلی هم اگر بیاید کاندیدای ما لنکرانی است! (تا دیروز جلیلی اصلح بود حالا دیگه... این اصلا معنیش هم حزب گرایی نیست!) از اول هم آقای مصباح می گفتند لنکرانی!(پس چرا این همه فیلم سر مردم درآوردید؟!) آقای خوشوقت گفتند برید دست این شیرازی رو بگیرید بیارید!(باز چرا این همه فیلم سر مردم درآوردید؟!)

3. و کلی انتقاد دیگه که حال ندارم بنویسم!

پاسخ:
سلام
برای قضاوت زوده
گذر زمان همه چیز رو روشن می کنه.
به نظرم رفتار جبهه پایداری در قبال حضور جلیلی در عرصه، در صورت قطعی شدن حضور ایشان بهترین محک خواهد بود.
سلام
به جرات میگم خیلی آدمهای خودشیفته ای هستید شماها..
حرف من چیه؟
ما بصیرت نمیخوایم، نمی خوایم، نمی خوایم
همین
ما آدم کاری میخوایم
دکتر لنکرانی شما، برای ریاست جمهوری، مناسب نیست، چون جذبه این قضیه رو نداره
ضمنا تخریب های چشم بسته شما نسبت به عملکرد قالیباف در شهرداری رو چطورتوضیح می دید؟
هرچند، همونطور که قبلا گفتم: شرع در دست شماست
تفسیر و تاویل و استفاده ش
من 6 ساله دارم سایت شما رو میخونم، هر روز به همین نتیجه می رسم که خدا رو واقعا در نظر نمی گیرید و خبر می زنید...
پاسخ:
از لطف شما متشکرم
آقا یکی این حرکت دکتر جلیلی رو برای من توضیح بده... من دارم می ترکم!!! خوب برادر من می خواستی مستقل بیای شفاف می گفتی، می خواستی نماینده جبهه پایداری نباشی اونم شفاف می گفتی، می خواستی جبهه پایداری عجله نکنه و تبلیغات زود هنگام نداشته باشه، اونم شفاف می گفتی؟ ترسیدی برادران مسلمان از هنرهای اکتسابی غربیتون مستفیض بشن؟؟؟ خوب، این چه گلی بود که به خودی ها زدی برادر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چند که می دونم زوده واسه قضاوت و باید صبر کرد تا زمان اعلام نظر شورای نگهبان و شکل گیری آرایش سیاسی و اساسا مشکل ما بچه مذهبی ها اینه که شش ماهه زاده شدیم و حالا حالاها مونده تا بفهمیم سیاست پدر و مادر نداره و خدا می دونه همین الانش هم پشت پرده همین پایداری ها چه خبره.................. ولی از بس در حال ترکیدن و عصبانیت و هنگیدنم باید یه جایی یه چیزی می گفتـــــــــــــــــــــــــــــــم!!!!!!!!!!!!! وای خدا فکرشو بکن، چقدر همه الان خوشحال اند که این اتفاق تو پایداری افتاد... نکنه مهدوی کنی رو بیارن روبه روی مصباح... !!!!!!!!!!!!! آقا من برم ... همین جوری مغزم داره تراوشات می کنه... نمی تونم جلوشو بگیرم! فقط تو رو خدا یکی بگه چه خبره؟؟؟؟؟
از خبر و تحلیلهای دقیقتان متشکرم، در تایید فرمایشتان ظاهرا جناب دکتر جلیلی نظر به این داشتند که در صورت ورود آقای هاشمی ایشان وارد بشن، حتی در منزلی نزدیک وزارت کشور منتظر شدند و به محض خبر حرکت آقای هاشمی برای ثبت نام رفتند، فکر می کنم ایشان رای آوری خود را در انتخابات از آقای لنکرانی بهتر می دانند. البته صراحت کلام هر دو بزرگوار اینست که حضور در دوره ی تبلیغات برای بیان گفتمان خوب است ولی بالاخره یک نفر پرچمدار این جریان خواهد بود.(انشاءالله)
پاسخ:
اقای جلیلی تا اخرین ساعات در محل کارشون حضور داشتن
سلام
منتظر تحلیل علی نادری از اوضاع جدیدم
پاسخ:
سلام
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی