افق

دست نوشته‌های علی نادری

افق

دست نوشته‌های علی نادری

افق

وقتی افق می‌شود مقصدی که قرار است پرچمت را آنجا به زمین بکوبی، دیگر برای عمق نگاهت نهایتی نخواهی یافت. که فرمود: « تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»
.:: حلقه فرزندان روح الله ::.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۸۹ ثبت شده است

بیانیه هسته‌ای تهران، سیاستمداران غربی را که هیچ، سیاستمداران ایرانی را هم شوکه کرده است. برگ جدیدی از دیپلماسی انقلابی دولت احمدی نژاد، که برای شرایط فعلی پرونده هسته ای رو شده است. احمدی نژاد درباره برنامه ریزی برای مدیریت جهان کاملا جدی است و بیانیه تهران ثمره برنامه ریزی دولتش در راستای مدیریت جهان!



شاید پذیرش این واقعیت سخت باشد ولی احمدی نژاد اولین جرقه‌های ایده حضور در مدیریت جهان را با بیانیه تهران زده است. ایده‌ای که پس از تشکیل خاورمیانه جدید آنهم با محوریت ایران، آنرا  با جدیت پیگیری کرده و اینک در شرف ثمر دادن است.

امروز خاورمیانه‌ای با محوریت مصر، عربستان، اردن و فتح دیگر کاملا در حاشیه قرار گرفته است و خاورمیانه جدید با محوریت گروه مقاومت یعنی ایران، سوریه، عراق، حزب الله، حماس و در این اواخر ترکیه و قطر، فعال،  و تاثیرگذار است. دیپلماسی انقلابی اما اینک و با تثبیت خاورمیانه جدید، پا را از منطقه فراتر گذاشته است و جهانی می اندیشد...

۳۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۴۰
علی نادری

 نمایشگاه کتاب است دیگر. اگر بزرگترین رویداد فرهنگی سال نباشد، حتما یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی سال که هست. به همین خاطر اصلا نباید از دیدن آدم های فرهنگی مشهور در این نمایشگاه تعجب کرد.وقتی در نمایشگاه ظهر و عصرت را پشت سر سید احمد خاتمی امام جمعه تهران بخوانی و درصفوف نماز جماعت با وزیر فرهنگ و معاونینش هم نماز باشی، نباید چندان هم از دیدن محمدرضا حکیمی که به قول خودش" اصلا ارتباطاتی ندارد" در نمایشگاه تعجب کنی.

ماجرا مربوط است به شنبه بعد از ظهر است، سالن ناشران عمومی، غرفه انتشارات "دلیل ما".مشغول بررسی انبوه کتاب های پر بار و پرتعداد رمز موفقیت و راز موفقیت و چگونه یک شبه پولدار شویم و انواع و اقسام عرفان‌های شرقی و غربی هستم  که چشمم می افتد به انتشارات دلیل ما با یک غرفه نسبتا دنج و بزرگ، و پر از کتاب های محمدرضا حکیمی و برادران.

از قبل راجع به حکیمی زیاد شنیده‌ام. مطالبی هم خوانده‌ام.حکیمی؛ مکتب تفکیک، نظریه عدالت و الحیات.

داخل غرفه نشسته و دور و برش پر است از آدم های مختلف. با آن سن بالا و موهای سفید، با حرارت هر چه تمام تر بحث می کند.کنار جمعیت که می رسم مشغول بحث راجع به شریعتی است...

۳۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۰:۲۳
علی نادری